//
you're reading...
книгите и аз

ще издават Going Postal на Тери Пратчет през октомври

Много мина, малко остана.

Може и да не ви се вярва, но братята англичани, т. нар. държачи на правата за издаване на DISCWORLD на Тери Пратчет, все пак ми отговориха. Щях да публикувам цялата кореспонденция, но ме досрамя от марсианския ми английски.

Обаче, с две думи, от Transworld Publishers твърдят, че „GOING POSTAL is in production in Bulgaria and will be published in the beginning of October 2007 so you don’t have long to wait now. The next title, THUD, should hopefully be out in March 2008 but it needs to be confirmed.

Радвайте се родители и учители. Толкова се бях изнервила, че ахааа да взема и аз да се включа в мелето по повод стачката. Но сега няма. От мен да мине, защото съм щастлива като камила в оазис – временно, ама много.

Както и да е.

Урааа!!!!!

Ако ви се привиждат пет удивителни, да знаете, че не е вярно.

Коментари

6 thoughts on “ще издават Going Postal на Тери Пратчет през октомври

  1. Добре че си ти да провериш! Браво и благодаря 🙂

    Posted by Петко | септември 25, 2007, 19:20
  2. 🙂

    Posted by marsian | септември 26, 2007, 01:33
  3. Сууупер!! Много съм щастливичко 🙂 Мерси за информацията!

    Posted by waterfairy | септември 26, 2007, 12:06
  4. The sure sign of an insane mind 😀

    Posted by ghibli | септември 26, 2007, 12:42
  5. Ура, ура, ура! Таман за рождения ми ден! 🙂

    Posted by Marfa | септември 26, 2007, 14:50
  6. хм, дано да е след 15-ти, марфа. 🙂
    днес получих писмо и от вузев. там казват „след 15-ти … ще бъде на книжния пазар“.

    Posted by marsian | септември 26, 2007, 18:58

Вашият коментар

