//
you're reading...
безстопанствени

Имали ли сте някога проблеми с уринирането, г-н Митничар?

Последната мода в рекламата е сценка, в която лирическият герой – онзи, с когото трябва да се идентифицираме – откровено интимничи с митничар.

 

Започвайки с дискретно показване на опаковка на боя за коса от чантата и стигайки до твърде необичаен разговор посветен на проблемите на уринирането. То наистина вече сме си много близки с митничарите покрай затегнатия режим на охрана по летищата, ама, аре, чак пък толкова…

В първия случай, сценарият се придържа, макар и на косъм, към някакви установени граници за благоприличие при среща с непознат – все пак една дама ъъъ… споделя с друга. Но вторият високо надскача и най-смелите ни мечти за неформален разговор между половете, лишен от елементарна, здравословна куртоазия и задръжки на тема, „събеседник”, „място”, „време”.

 

Обаче се оказва, че това е по-малкият проблем. Докато се каня от няколко дни да го споделя, днес виждам, че имаме цели един, два, три с моя, постове по темата „реклама”. И то само в wordpress.

Та, не ви ли се струва, че сме започнали да гледаме твърде много телевизия?

 

Айде, гаси, че театралният сезон отдавна започна.

Advertisements

Коментари

Все още няма коментари.

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: