//
you're reading...
безстопанствени

Да промениш Калкута

–         Как си? – попита ме Математикът. – Нещо …?

–         Не съм добре, –  изплюх аз, изненадващо за себе си, но и не съвсем, защото бях донякъде подкована да споделям, след разговора с Ray. – Случвало ли ти се е да искаш нещо, да го получиш и да … не успяваш да бъдеш щастлив с това, което си искал.

–         Аа…

–        Просто не успявам да бъда щастлива с това, което ме прави щастлива! – добавих припряно.

–         Наричат се мечти. – отговори той категорично.

–         Не са мечти, аз го имам, получила съм го, но….

–         Е да, де. Представи си, че си мечтала да отидеш в Калкута. Отиваш там, но не ти харесва, ама хич. Помисли си. Не можеш да промениш Калкута, това е голям град…

Коментари

2 thoughts on “Да промениш Калкута

  1. опасно нещо са мечтите. колкото по-малко ги очакваш и си ги представяш, толкова по-приятно ти става, ако се случат. или пък не. или пък най-хубави са мечтите, които винаги си имаш, но не се сбъдват. това пък може да доведе до отчаяние. ами не знам, ама е хубаво да се мечтае 🙂

    Posted by vladie | ноември 29, 2007, 11:19
  2. а защо си му променила името? кръстили са го граф дракула – уважавай идентичността му! а ти математика, та математика..

    Posted by a-tipova | ноември 30, 2007, 14:13

Вашият коментар

