//
you're reading...
Blogroll, безстопанствени

Любовта (и хейта)

Сега виждам, че споделям мнението на Вера. Е, засилила съм този пост вече, а и предвид коментарите при нея, явно трябва да се даде едно рамо. Много хейтър, много…

 

Мрънкането срещу празника на влюбените стана по-истерично от самия празник (който си е истеричен, без съмнение). Бил комерсиализиран, бил въобще комерсиален в същността си, нямал корен, не, имал си той корен, ама не бил български корен, било гадно за тези, в които никой не е влюбен, не можело човек спокойно да се навечеря от празнуващи, аман от женски лиготии и т.н.

 

Аре стига, че вече отдавна престана да е оригинално. Да не говорим, че оригиналността не те прави щастлив, а любовта и споделянето й – могат.

 

Който все пак държи да е оригинален – да празнува любовта.

 

Предлагам всички под строй, и без да се блъскаме, да дадем своя данък на търговците на РомантикаТМ* – от производителите на спортни автомобили, диаманти и малки острови, до продавачките на опърпани кокичета.

 

И да не реват тинейджърките, че нямали гадже и никой не им подарявал нито острови, нито кокичета. Да се обадят на майките си например, или на приятелите си и да им кажат, че ги обичат. Да им вземат някакво малко подаръче, а в случая с майките – по-добре да свършат нещо полезно вкъщи.

 

Всеки** е обичан от някого. В най-най-лошия случай този някой още не знае.

 

Въпросът е кого обичаш ти и как. Бас държа, че всички понякога имаме нужда да ни се напомня, че обичаме и че любимите ни имат нужда да им показваме любовта си. Ето, напомня ни се. Като не я показваме всеки ден, което щеше да ни направи наистина щастливи – да я празнуваме поне веднъж годишно.

 

 

От мен да мине, може и да не е на 14-ти. 😀

 

 

 

–––––––– 

* Това ТМ го откраднах от Никола. Ми, много ми хареса и не се стърпях.

** Колкото и да е странно, вероятно това се отнася дори и за коментатори No.2 и No.3 под Вериния пост.

 

Коментари

14 thoughts on “Любовта (и хейта)

  1. Аз все така отказвам да се наредя в стройните редици 😀
    Мисля, че ще се придържам към предложенията у мойто блог за каса бира и пържола във формата на сърце като максимум. Повече просто не мога, не мога да направя.

    Posted by Бу | февруари 12, 2008, 19:42
  2. Ей, спечели ме тук! Всъщност кой е казал че празникът трябва да засяга само, хм, този вид любов. Да не говорим, че като българи наистина имаме избор: ако нямаш гадже, винаги имаш приятели с които да изпиеш по чаша или седем вино. Вино има.

    Аз лично нямам спомен някога да съм го празнувал: като по-малък бях толкова върл неконформист, че бях готов да конформирам във всяка посока различна от официалната 🙂 Като голям попадах на девойки с такива възгледи.

    Няма нищо лошо в туй хората да се обичат и да си го казват, прочее. Все е по-добре от алтернативата.

    Последно: Еленко от няколко години се е захванал с проекта neolog. Мисля че думата „хейт“ заслужава да иде точно там (ако вече не е). Много е идеална и за разлика от всички други американизми казва нещо което не можем да кажем на български (щото да хейтваш не е като да мразиш :)). Тайм фор кофи!

    Posted by nicodile | февруари 12, 2008, 19:46
  3. бу, сърцераздирателна е тая сърцевидна пържола, ще ме умориш 😀

    никола, благодаря, че не спомена за кражбата! радвам се, че ти припомних, че си от правата вяра :-))))

    Posted by marsian | февруари 12, 2008, 21:53
  4. Пo темата утре в ю! 🙂
    Никога не съм празнувала валентинския празник, а когато бях тийейджърка ми се скапваше настроението, щото все се падаше да нямам гадже за празника. Но… това което исках да кажа – абсолютно споделям мнението на марсианката: „Стани активен, кажи на човека, когото обичаш, че това е точно така“. И чудесата се случват по веригата от събитията, които ти самият в момент на слабост си предизвикал с бутването на една плочка в доминото на взаимоотношенията 🙂

    Posted by mislidumi | февруари 13, 2008, 21:27
  5. Ха. Не бях се замислила за контраста между празника на любовта и хейтващите го. Аз не го „празнувам“ защото не искам да ме преценяват доколко обичам и дали е качествено според празнуването. Но не го и хейтвам.
    Единственото, което ми оправя настроението на този празник е да получавам анонимни валентинки от неизвестен обожател 🙂

    Posted by razmisli | февруари 13, 2008, 23:59
  6. razmisli, щастливка си ти – дай насам от тези анонимни обожатели, назаем за празника, ще ти ги върнем после 🙂

    Posted by mislidumi | февруари 14, 2008, 12:08
  7. Скъпо женско човечество,

    в сънищата ми безцветни
    триста розови фламинга
    се превръщат неусетно
    във нелепа валентинка

    Двама влюбени се молят
    любовта им да не спира
    сърцевидните пържоли
    тайничко гарнират с бира

    Честит Трифон Зарезан, свети Валентин и прочее празници! 🙂

    Posted by nicodile | февруари 14, 2008, 12:35
  8. Честит празник на всички влюбени!
    А на женените – наздраве! :))))

    Posted by Бу | февруари 14, 2008, 12:44
  9. Към Никола с благодарност за сърцевидните пържоли:

    Разтопи ми се сърцето
    като мазнина в тиган
    с до уши усмивка на лицето
    срещам Трифон Зарезан!

    🙂

    Posted by mislidumi | февруари 14, 2008, 12:53
  10. още! още!

    Posted by marsian | февруари 14, 2008, 13:29
  11. Е как да ги прехвърля, като никога не им откривам идентичността! Само мога да се досещам, ама пък така е най-безопасно 🙂 A и не са много, така че им се радвам повече.

    Posted by razmisli | февруари 14, 2008, 17:45
  12. Бу, ами женените да не би да са умрели, като са женени, на тях не им ли се полага мънично любов?

    Posted by razmisli | февруари 14, 2008, 17:47

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pingback: Цветя и рози « уеб бюлетин на радио марс - февруари 13, 2009

Вашият коментар

