//
you're reading...
Blogroll, книгите и аз

viva creator!

На Дискуърлд празнуват Рождения Ден на Създателя днес.

Ако не бях точно днес на антибиотици и не живеех в съвсем друга вселена и аз бих дръннала няколко или повече питиета в Барабана за негово здраве. 60 питиета, защото става на 60. Не, 60 са много, … делено на десет – 6. Да, 6 малки. Но там ако поръчаш малко, може ти да се смалиш – с една глава, например. Значи, едно тройно – да не се изхвърляме. Пфу, странна нечетна поръчка – ще бия на очи. Не съм чак такава пъзла, но…

Добре! Тери, трябват ми поне още 20 години от теб – за да си поръчам две безрискови, обосновани двойни.

Дерзай!

––––––––––––––––-

Препоръчвам да видите това!

––––––––––––––––-

снимката е от тук.

Коментари

5 thoughts on “viva creator!

  1. Антибиотичета, а? Не е добре…
    Хайде, присъединявай се към тази вселена и да ударим едно питие 🙂 Или повече!
    А този Тери изглежда много боен. 🙂

    Posted by razmisli | април 28, 2008, 23:34
  2. „Този Тери“? Размисли, не ми казвай, че не си чела точно този 🙂
    То, кой Тери тогава?
    Относно питиетата, как ще се уговорим? Ти не си ли 7-8 часа назад, как ще ме стигнеш 😀

    Posted by marsian | април 29, 2008, 11:27
  3. Бащицата 🙂 (е, аз съм дъгласадамовист, ама не пречи да вдигна чаша от ъгъла, нали:) все пак – сам си плащам, при това в злато)

    Posted by batpep | април 29, 2008, 16:05
  4. Ха ха 🙂 То беше „този“ в смисъл „Ах, този джаз!“

    Питието може да се организира без никакви проблеми – особено ако има блогосреща през лятото може да се направи на един и същ часови пояс!

    Posted by razmisli | април 29, 2008, 16:44
  5. @batpep: Щом си плащаш (сам, в злато) кой ще те спре? 🙂
    @razmisli: Ти сериозно ли? Пиши ми ако наминеш към нашия – ще ти пратя карта за достъп до острова. Ром и домати на корем, или дайири или джулеп 😀

    Posted by marsian | април 30, 2008, 14:41

Вашият коментар

