//
you're reading...
безстопанствени

Годишен отчет #1

Този блог съществува точно от една година.

ЧРД и така нататък! Благодаря на майка си и целия свят поименно, много съм развълнувана.

Има ли равносметка и има ли нужда от нея? Да, и хм, може би.

 

Ето я:

 

1. Публикувани 76 поста, което прави по 1 пост на средно 4,8 дни.

Не е кой знае какво, но не гоним бройка, нали? Или пък гоним? Тц, не обичаме гоненица ние. Обичаме руумсървис и порше тарга.

От всички постове, най-нааай-интересен за широката общественост е „Замък ли бе, да го опишеш”, плътно следван от „Приказки с картинки” и Истанбул. А любимият ми сърч, от най-често срещаните е „физика лост”. Мисля, че хората се лъжат да кликат, защото постът, който излиза се казва „Лостът – едно твърде смислено обяснение”, а те точно това търсят, ама ядец. Другият ми любим сърч е „ОГРОМНИ ЦИЦИ”, макар че се появява рядко, но пък ми пълни душата.

 

2. 10 висящи драфта, 4 от които дори не са качени.

Това прави около 13% отхвърлени идеи. Готино съотношение, предвид работата ми, където отхвърлените идеи са като Еверест, сравнени със скромното, направо мижаво хълмче на реализираните такива. Да, това ми харесва.

Иначе драфтовете правилно са отсвирени – съвсем вече откровено тъпи са.

 

3. Харесвам си безусловно точно 6 поста.

Това са почти 8% одобрение. Не знам дали е окей. Ама, безусловно, без никакви забележки засега. Значи е окей, какво да е? Отделно, има още 20-тина, които определено одобрявам. Бе, не е лошо.

Най-най-любимият ми пост – съвсем сантиментално – е „Хроника на една морска ваканция”, освен това именно той отговаря на „ОЦ“, съвсем без връзка. Най-много ме разсмива „Варна. Хепито. Съседна маса”. Но най-готин е морският послеслов – една друга равносметка.

 

Но защо въобще се казва равносметка? С кое е равна? Не знам и, мхм, нямам идея. Сигурно се нарича така, за да се различава от кривата сметка, сметката без кръчмаря и чуждата сметка. Както, разбира се, и от сметкоплана. Последният е страшен, опасен и изобщо не е за този блог.

Това е един жизнерадостен блог, или жизнеутвърждаващ.

Нали?

 

Коментари

18 thoughts on “Годишен отчет #1

  1. твърдо жизнерадостен.
    (умишлено изтървах запетайката!)

    да не си посмяла да спреш, че тогава … сладкиш с повишено съдържание на сладко ;;

    Posted by j. | май 5, 2008, 19:40
  2. Ех, добре, че прочетох този пост. Оказа се, че аз съм прескочил 13 месеца!
    Блогът е и жизнерадостен и жизнеутвърдяващ.
    Keep on!

    Posted by kanew | май 5, 2008, 21:50
  3. А тортата къде е? 😛

    Posted by mislidumi | май 5, 2008, 23:23
  4. @j: Ха, стресна ме не на шега. Почувствах се като Сандра Бълок – натискай газта, каквото и да става. Ма, не че се оплаквам.

    kanew, благодаря! Жизнерадостен:жизнеутвърждаващ – 3:2. Ако ти е забавно ще имаш време да наваксаш. Статистиката за честота на писане се отнася за целия период. Напоследък съм разредила. Бая

    Тортата е в неизвестност, госпожо Ю. Както каза една 18-годишна девойка на 4-тия си рожден ден: „Чукам, чукам на хладилнилника, но никой не ми отговаря!“

    😀

    Posted by marsian | май 6, 2008, 00:08
  5. Аз те давам за пример, пък ти… Какъв отчет по никое време?

    Марсианските проекти представят междини доклади на 687-мия ден, а годишен отчет по юпитерските стандарти, на 12 тукашни години…

    Гафът ще предизвика като нищо междупланетна криза, затова намери тортата – плана за кризисен пиар е вътре. В тортата. Или в таргата, все едно 😀

    Posted by Станислав Точев | май 6, 2008, 06:33
  6. Хех и мен си ме поздравила – поимено! Благодаря! И нямаше нужда, моля Ви се 😀

    Честит Завод за полупроводници Р. Догодина за 1/4 проводници! На Марс точно такива се ползват и почти си го докарала.

    Лъв я.

    Posted by a-tipova | май 6, 2008, 11:30
  7. Да, наистина свеж блог, да е жив и здрав и съдържателката му също 🙂
    Моите любими:

    Падежи
    https://marsian.wordpress.com/2008/02/29/cases-gramm/

    Да си пазим ли главите?
    https://marsian.wordpress.com/2008/02/20/watch-your-head/

    Posted by razmisli | май 6, 2008, 17:04
  8. и аз да отправя моите сърдечни приветствия и пожелания за крепко здраве и петилетката за три дни 🙂

    марсианке, блогът ти е много весел и подтиква към лилави мисли на зелени точки и производните приказки, които се пръкват изпод тях. пиши още дълго 🙂

    Posted by vladie | май 6, 2008, 17:23
  9. забравих да кажа, че самоотвержено съм готов да ти помогна и да посрещна с теб всички сладки заплахи, които се изляха в твоя посока в/у тази страница (това, разбира се, ако се нуждаеш от такава помощ 🙂 )

    Posted by vladie | май 6, 2008, 18:03
  10. 😀 Ей, супер е да си рожденник!
    Обещвавам да търся план в торта, която е в тарга и 1/4 проводници ще правя и дори ще бъда крепко здрава и ще взема петилетката за 3 дни, много ясно. И долу ръцете от сладкишите ми! Но благодаря все пак…

    😀

    Posted by marsian | май 6, 2008, 23:22
  11. Това е нещо, което видимо ти доставя удоволствие, а когато ти си доволна – доволни са всички наоколо…
    та…още 100 години така 😉

    Posted by LeeAnn | май 7, 2008, 13:34
  12. Поздравления и честит рожден ден! Чакам парче торта по пощата обаче- ако може плодова.

    Продължавай, марсианска приятелко, да пишеш така положително и щастливо 🙂
    Дето се вика „таз година блог, догодина- блог“

    Posted by Nikola | май 8, 2008, 19:33
  13. Ей, marsian, честито и от мен! … на патерици:
    http://uk.youtube.com/watch?v=f9wdKPwqvj0&feature=related

    Posted by Val | май 10, 2008, 16:29
  14. А ако може плодовете да са жълти 🙂 Твойто блог набор на блога на Миринка и един ден по-голямо от мойто блог 🙂 Общо взето не знам как да ти кажа колко ме е яд за голямата патерица с честитенето и понеже горе са изписали хубавите пожелания, аз ще ти пожелая никога да не те забравят 😀

    Posted by Svetlina | май 22, 2008, 16:50
  15. Svetlina, патерицата ти е направо като прът за овчарски скок! 😀
    Обаче много благодаря за пожеланието. И да ти се връща, особено щом си почти набор 🙂

    Posted by marsian | май 22, 2008, 18:58
  16. аре де!
    НИКОЙ ли не знае какъв ден е ДНЕС?

    🙂

    Posted by j. | юни 18, 2008, 12:23
  17. Първо знам, че е сряда. После знам, че на 18ти април братовчедка ми има рожден ден, а и че юни месец мирише на липа. Тук (http://www.123greetings.com/) пише, че утре е ден на пеперудите, ама за днес нищичко не се споменава. Някъде намерих и че е годишнина от рождението на Георги Димитров. Абе, общо взето много настоятелно търся. Охооооооо! Еврика! „18 юни, Световен ден на филателията“. Това ли е отговорът?

    Posted by Svetlina | юни 18, 2008, 13:53
  18. ми … на практика, пак за МАРКА става дума, ама по-друга марка 🙂

    Posted by j. | юни 18, 2008, 15:11

Вашият коментар

