//
you're reading...
безстопанствени

такъми: рос

Следвайки почина на Еленко по покана на Никола, ще споделя и аз честно за такъмите.

 

Ми аз… има повече такъми, които искам да имам, а ги нямам по ред неоснователни причини. Най-вече искам разни непотребни такъми. Непотребните неща са животоспасяващи. Например, тегли ме към usb джаджи. Най-вече ме тегли към обувки разбира, се. Но към тях отношението ми е леко нездраво, злокобно неконсумирано и няма да се впускам в подробности. Ето ги липсващите usb-такъми, чиито смисъл е колкото частен, толкова и неоспорим:

 

winter 

Топлинки😉 (велика дума) Зимата уж щеше да минава, но тези дни пак се настани. И без нея, краката ми са нон-стоп измръзнали. Та така, поне докато вися пред лаптопа…

Удобни, смешни ръкавици в неподходящ цвят, с които можеш да се възползваш от еволюцията на горните крайници и (теле)комуникационните технологии едновременно, в пълнота, дори и през зимата, дори и на открито.  

essential1 

Вампирче (конкретно Bloody) Много ми трябва…

Фризер. Понеже лятото все някога ще дойде, а и не обичам напитките, които трябва да са студени, да се оказват топли. Всъщност, това от което имам нужда е usb-ледогенераторче, но не намирам… А леда го харча безогледно във всеки сезон и дори Бъстър обича да хруска лед – конкуренцията дебне зад всеки ъгъл, внимавайте. Кола, уви, ползвам, а кенчетата все още се правят в Гърция по слухове. Не знам как така излиза, че гърците са по-светнати в изработването на правилната кола, но гарантирам, че тази в кенчето е най-добра към днешна дата.

 

fans 

Вентилаторът е много важен. Когато имаш вентилатор, светът изглежда съвсем различен – вятър в косите, тия три неща Обаче съм раздвоена между:

Напълно идиотска композиция от прасе под палма, поради отколешен фетиш към прасетата или, може би, към палмите и сладурско цвете, без никаква видима причина.

 

thelamp 

Такава лампа всъщност имам, благодарение на НЛП. Не абсолютно същата, защото няма стойка, но пак е с дълъг халоген. Твърдя, че е най-доброто решение, защото успява да осветява съвсем всички клавиши, а не да свети само върху F, например.

 

hub 

 

Хъб, който не ми беше в списъка, но щом го мярнах прозрях, че явно ще ми трябва щом сдобия другите джаджи. Този дори и свети в някаква ретроклубна версия.

 

donotpanic 

И накрая, след като стана ясно, че няма да мръдна от лаптопа, взимам и паник-бутон – дано някой го натисне в критичния момент.

 

 

Иначе, разполагам само с 3 неща, без които съвсем няма мърдане:

 

HP-Compaq 8710w

закупен в бързината преди заминаването ми на Градина миналото лято. Търсех нещо, което хем да е 17’’, хем да вляза в едни пари, хем екранът му да става, хем то да става за 2D графика. Ок е. Аз си го обичам, нежно…

HTC Touch

Който доста харесвах в началото, защото… е touch, но супер много взе да ми писва от него. Прави всичко, което се очакваше, но не успява да ме развълнува. Освен това е несъвместим с марсианското ми ухо. Или то с него. Важното е, че двете в контакт осъществят редовни, с нищо непредизвикани позвънявания на един определен приятел и/или изключване на телефонната функция посред разговор. А горкото тамагочи е бавно и после, докато го включа обратно, човекът отсреща вече си мисли лоши неща за мен. Иначе, приятелят на когото звъня е великодушен и е ок, засега. Обаче то звъни вече съвсем на кого ли не – безразборно. Ще местя към iPhone. Там продават и fanship, ех.

Maxtor One Touch 4 Plus 500 GB

Взех си го по препоръка за добро съотношение стабилност/usability/цена. Най-вече, за да синхронизирам десктопа в офиса с лаптопа. После зарязах десктопа, но диска си остана. И пак синхронизира и бекъпва. Тежи прекалено, но кой ме кара да го разнасям.

РаницаТА за тях

Попадение от Samsonitе. Някак квадратен модел, който не прилича на жаба, изглежда добре на живо и всъщност е за 15” лаптоп, обаче успява да събере и моя 17″ след съвсем кратко респектиране. Както и всичко друго, което ми се прииска да добавя вътре. Важното е, че е в удивително адаптивен нюанс на сивото и предоставя супер защита на техниката ми срещу пренасяне от мен. И е здрава като руски кон.

Zippo Venetian High Polish Chrome

Защо Zippo, не е въпрос. Иначе тази ми е трета или четвърта, всичките ги обичах. За свое огромно съжаление все ги губя, макар че тази засега не съм наистина. Тук има превю и емоционално натоварена информация. И калъфче за Zippo, което напоследък нося твърде рядко. А не го свалях в последните 10-тина години. Но вече не съм такъв хашлак, какъвто щастливо бях и актуалните ми дрешки го подтискат и всячески тормозят – затова е замразено.

И цветни лещи

Купувам си само Bausch&Lomb, защото именно техните лещи пасват на дъгата на окото ми, освен че предоставят правилното сиво и дупките за зениците не са като за наркомани. Иначе нося лещи за разнообразие, човек не може да ходи цял живот с едни и същи очи. През деня погледът ми е като на изтрещял робот, но ми е много забавно. А напоследък се крия зад тях – работи. Любимите ми хора ме харесват доста повече с оригиналните ми очи – тъжни, злобни, уморени. Харесва ми да си ги споделям само частно. И контейнерче за лещи Opti-Free, плюс разтвор за лещи. Има и по-добри, но се отказах от качеството в полза на добрата дистрибуция (малката скапано-любима държава със своя малък, люлински пазар). Opti-Free са налични във всяка аптека и нямам оплаквания, доколкото ми е известно. За другите трябва да обикалям, не. Сега нося зелени очи (Amazon) от Natural Colors на Bausch&Lomb, но стоят толкова естествено, че ще пукна от скука.

И Victorinox Swiss Card Classic

Подарен отдавна от Малкото Бодливо. Преди не се разделях с един базов викторинож, но Swiss Card е много по-удобна за носене и сетът от инструменти там ми е напълно достатъчен. Нож (най-вече за ябълки), ножичка, структуроопределяща пиличка, пинсета и клечка за зъби, която има куп изненадващо полезни функции и – по този повод – основната й функция е отнета, ясно.

И ключодържател с фенерче

Китайско и рекламно, беше на nvidia май, но ситото отдавна се е изтрило и няма как да разберем. Ползвам го настойчиво от минимум 2 години и още свети. Не знам какво ще правя като (ако?) му свърши батерията. Както каза Мама преди 15-тина години, когато светнах лампата във входа по обяд: „Личи си кой, кога се прибира”.

И най-вече личното ми караванче Knaus Azur (590 TK?)

Казва се Мюнхаузен до голяма степен, защото е закупен от родното село на г-на барона и ключодържателят му представлява последния летящ върху своето гюле. Разпределението му е такова, че 6 души да спят преспокойно. (Това е поименна покана). Двама от тях могат дори да се изолират, дори частично един от друг – полезно е когато са деца и/или тийнейджъри. Когато няма навалица от гости може да се поддържа в спретнат вид, без да изглежда като туристическа спалня. Разполага с просторна тоалетна, която не губи от жизненото пространство и със всички шкафчета и рафтчета на света, но без да ти се удрят в главата. Също и с „тераса” и стълбичка към нея, прозорци на верните места и съвсем прилични дамаски и перденца (които махнах, де). Бе, мания. 

 

Видно е, че ми трябва и калкулатор или поне най-аналогово сметало.

 

И, че много спешно ми трябва фотоапарат.

 

 

 

atipovа, ники, владизнайко? при вас как стоят нещата…

 

 

 

Коментари

3 thoughts on “такъми: рос

  1. Еее постави летвата високо. Аз съм скромен – трябва ми само весело настроение, 10-на лева в джоба и xpress muzik нокия-та в 2 гиги музика. Осталото е открадваемо и подаряваемо от приятели и непознати. Като ти гледам караваната ще ми се и друг дребен атрибут да добавя, но той е по-скромен – Т-55 му викат. Спортна модификация на Джуганец Московец 408-ца. В казармата ми хареса как гази всичко и още тогава си мечтаех за катастрофа с каравана в пясъка. И като се замисля онзи юли 97-ма на Созопол с Ники, Еми, Петя и Миро ви засякохме с Вълкан и бебчо – явно съдбата е предвещавала този сблъсък на поколенията. Но бях беден млад сержант и при 300 на сто разход щеше 4000 лева да ми се върже гарнизонката, а и по-добре си беше с Ники със Сивика. И да ти споделя – си права за USB-то – много липсва в танка – трябва да го добавят!!! Как иначе ще закачат най-смислената джаджа – ПАНИК бутона?!!?

    Posted by vladiznaiko | февруари 25, 2009, 03:10
  2. 😀 добре.
    тази визия с танка на плажа няма да ми излезе скоро от главата:)))
    и безплатни паник-бутони за всички;)

    Posted by marsian | февруари 25, 2009, 12:10
  3. Ей, това с паник бутона, не си го и помисляй. Бъстър пръв ще се научи да го ползва и можеш да си представиш тогава какво ще стане. А за онези USB джаджи, вентилаторче, вампирче, топлинки, ок, ще ударя едно рамо. Та кога ти беше рождения ден?

    Posted by stan4eto | февруари 25, 2009, 14:33

Вашият коментар

